fridaälskarsnö

Alla inlägg under december 2010

Av frida carlsson - 30 december 2010 11:25

Idag ska jag till ett smörgåscafé här i Hudiksvall som heter Jambo.
Jag ska äta lunch med en god vän till mig som heter Beatrice Eriksson!
Den bästa, godaste och mest efterlängtade macka är "Chicken Curry" mackan, den är så god så man smäller av!!!!
Efter det ska jag hem och vara min kusin, David 9år, som ska fira nyår med oss^^
Det kommer bli en rolig dag(:
  

Av frida carlsson - 28 december 2010 23:58

Här kommer lite bilder från dagen med dom bästa:
           

Av frida carlsson - 28 december 2010 10:30

Idag var jag duktig när jag klev upp halv 10
Det är för att idag ska jag vara med två vänner, Mirandra & Anna.
Vi kommer ha massvis med kul, tror jag. Vi ska dessutom åka pulka,madrass och you name it i kyrkbacken vid Rogsta Kyrkan! 
Tror att jag ska ta med min digitalkamera och knäppa lite kort faktist så får jag några snygga bilder kan jag ju lägga in dom här senare! 
 

Av frida carlsson - 26 december 2010 15:58

Har kikat runt lite på internet för att få reda på vilket som är årets plagg.
Det finns verkligen olika uppfattningar om vad som är detta plagg men...

...Aftonbladet skriver att årets plagg är: Jeansleggins
 

... har tittat runt på många bloggar och där är urvalet av årets plagg: Miniklänning

     

Lite heta "Årets plagg" har ni nu fått så nu vet ni vad ni ska shoppa och lägga till mer av i garderoben ;)
Kom gärna med med förslag på vad som "Årets plagg" år 2011, nu får ni chansen att tycka till!

Ciao!

Av frida carlsson - 26 december 2010 14:07

Trevligt med snö tycker jag, när det är måttligt.
Det är absolut inte kul att åka bil i detta väder, so stay home!! Dels för att det finns så mycket korkat folk i trafiken
Såklart skulle vi till min mormor & morfar och lämna tillbaka deras hund som varit på besök hos oss medans dom var i Västerås, och jag säger bara det.. vilken TUR vi hade som inte åkte ner i diket :S Det var så sjukt mycket snö!
På hemvägen så var det en som kört i diket på vägen mellan två täkte, så då fick vi vara så snälla och vänta på detta fruntimmer som kört ner, tills traktorn som hjälpte att dra upp bilen fick upp dom. DRYGT!
Men nu är vi hemma och försöker att tänka på allt annat än snöööö & jag sitter vid datorn jag fick i julklapp   Det blir till att se någon mysig film i detta ruggiga väder.


Ha det bra alla insnöade personer som önskar att det var mindre snö!


 
bild på min julklädsel!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Tips på superbra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards